Kale Nate Ken Kampung Halamanku

lut tawarTanoh Gayo..Kampung halamanku, kampung Bintang
Tanoh aku kul, tempat akui laheren
Tempat aku bermenye, tempat aku bergegure
Gere neh teles tempat mu si belangi
Gere teringeti tempat dediang ku

Besilo aku muranto i kute jewe
Nge denem aku ken kao sawah besilo
Tanohmu si belangi, si subur
Ke suen lede rum kupi

 Kao tempat ku bersene ,
Dor wan senang rum bergegure, mulintes wan pikiren
Gere neh terlupe, ken pante menye
Ike mukale pe aku ken kampung halamanku
Gere neh telas kao wan ni matangku,

Kampung halamanku, kampung Bintang………..
Tempat asalku , Tempat lahirku
Tempatku bergegure , Tempat ku bermenye

Tuntutlah Ilmu dan belajarlah [ untuk Ilmu ],untuk mencapai ketenangan dan kehormatan diri , dan bersikaplah rendah hati kepada orang yang mengajar kamu [HR. AT-THABRANI]

Seseorang yang keluar dari rumahnya menuntut Ilmu , niscaya Allah aakan memudahkan baginya jalan menuju syurga [ Shahih Al jami ]

Tinggalkan komentar